پست ثابت:)
اولين
زندگي من ... زندگي اي كه به تنهايي ساخته ميشود...
سه شنبه 5 مهر 1398برچسب:, ساعت 16:49 | پرين

سلام دوست عزيز     خوش اوومدي به بلاگم...

چندتا نكته رو مي خواستم بگم!

1. اگه از بلاگ قبلي اينجا اوومدي، حالا چه دوست  قديم چه دوست جديد، برات بگم كه : چون blogfa مشكلات زيادي داشت ، هم براي خودم هم براي مخاطب ها، به پيشنهاد دوست عزيزم( ممنون خانوميي  ) به loxblog اوومدم! اميدوارم اينجا ديگه اذيت نكنه!

==> اين سرويس دهنده ، 5 آدرس در اختيارم گذاشته : براي اينكه سريعتر صفحه برات لود شه ، ميتوني هر 5 تا را امتحان كني و اگه بازم با مشكل مواجه بوودي ، لطفا كامنت بگذار تا از حجم قالب و ... كم كنم!

2. دوست عزيزم، خواهشا كامنت نگذار براي تبادل لينك ،كه حذف ميكنم!!! اينجا امكان «تبادل لينك هوشمند» رو داره ، لطفا پايين صفحه برو ، اونجا آدرس خودتو بزن { البته سيستمش طوريه كه بايد اول منو لينك كني(من تمايلي به لينك ندارم! سيستمش اينطوره)} خياله خودتو منو راحت كن!

3. اگه دوست هميشگي و پايه ي بلاگم هستي ، توصيه مي كنم ، خيلي ساده، اوون پايين عضو بلاگ شو ، اينطور بهتره و بعدنا به دردت ميخوره، دوست جوونم!

4. براي خبردار شدن از آپ اينا هم ميتوني ، در خبرنامه عضو شي تا خودكار بهت اطلاع بده!

5. تا ميتوني عزيزه من، نظر خصوصي نگذار، خيلي اذيت ميكنه! ممنون از همكاريت!

6. براي هر پست هم ميتوني با ستاره ها كه هست نظرتو راجع بهش ، اعلام كني...

7. تا ميتوني انتقادم كن، پيشنهاد بده ، خيلي خيلي خوشحال ميشم تا اينكه بهم بگي ، بلاگ خوبي داري! من دلم ميخواد پيشرفت كنم!

8. رشته مو برات گفتم، چون خوشحال ميشم بتونم كمكت كنم ، اگه اشكال درسي چيزي داشتي.

9. بلاگ طبق موضوعات دسته بندي شده است ولي هر مطلب جديد (صرف نظر از موضوعش) را در صفحه ي اول ميگذارم!

10. مطالب هم در اينجا آپ ميشود هم در بلاگفا.

11. خيلي ممنون كه وقت گذاشتيو اين پست رو خووندي

---------------------------------------------------------------------------------------------

پ . ن : اين پست ثابته براي ديدن پست هاي جديد، به بعد اين پست توجه كن! يه وقت گول نخوري گلم!

 موفق و شاد باشي...



نظرات شما عزیزان:

ali reza
ساعت13:02---11 مهر 1390
سلام رفيق يه سرم به ما بزن اگه با وبلاگ حال کردي به اسم ( بهترين ترانه ها و موزيک ويدئوها ) ميتوني مارو لينک کني اگه دوست داشتي لينکتو بفرست تا يه تبادل لينکي هم کرده باشيم. راستي وبلاگ جالبي داري.فقط سريع باش . منتظرتم

سحر
ساعت6:26---6 مهر 1390
مبااااااااااااارکه.

از دست تو هی هر روز باید بیام سر خونه نویی.

بگو میخوای جیب ما رو خالی کنی دیگه.

تو هم که دریغ از یک عدد شیرینی.
--------------------------------------------------------------- پاسخ:سلام عزيـــــــــــــــــــــــــــزم. ممنون. خوشحالم بازم ميبينمت... خوبه كه! كلا مشغول كردم خودمو:) شيريني محفوظه! (وعده سرخرمن:) ) نه چطور شيريني بدم خب؟ سحر توو لينكام لينكه نامزدم هم هست، احتمالش هست بلاگم پيدا بشه؟كلا ديگه خسته شدم انقدر نقل مكان كردم، ميخوام يه گوشه دنج باشمو با خياله راحت بنويسم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


پرين ( Perin ) هستم. 22 سالمه. ساكن تهرانم. نرم افزار كامپيوتر خوندمو تازه فارغ التحصيل شدم. تصميم به ازدواج داشتم ولي به هزاران دليل كه درست و غلطشو نمي دونم، ازدواجم سر نگرفت! خانواده ي مذهبي ندارم و تا سال اول دبيرستان، بي حجاب بوودمو از اينكه ديگران از ظاهرم و اندامم تعريف مي كردند شاد بوودمو روز به روز بيشتر بي حجاب مي شدم. ساله پيش دانشگاهيم، از لحاظ پوشش تغيير رويه اساسي دادم و در ذهنم تعارضاتي پيش اوومد كه منو واداشت به اينكه بدونم من كيم؟ باورهام چيه؟ باور درست كدومه ؟ به همين دليل قم رو براي گذروندن دوران دانشجويي انتخاب كردم ( شهري ديده بودم كه ميتونم از لحاظ مذهبي به اطلاعات كافي برسم) اما مشكلات فراوووني برام پيش اوومد و كمتر تونستم بهره برداري كنم ولي اين تعارضات هنوز هستو من به دنبال حلش هستم! البته بگم ، ذهن به شدت پرسشگر و كنجكاوي دارم و علاوه بر اوون مسائل رو ساده قبول نمي كنم، همين باعث شده كه هميشه بگم «نمي دونم!» و به دنبال اوون تلاش كنم براي دونستن! پس دفتر خاطراتي تهيه كردمو از افكارم از خاطراتم از درددل هام درش نوشتمو به زندگيم دقيق شدم ، تا هم خودم رو خدا رو راه و رسم زندگي رو ! پيدا كنم و هم خاطراتم و روند زندگيم رو ثبت داشته باشم، تا هميشه به يادم بمونه ! دفترم هميشه مخفي بوود و از اين كه خوونده نميشد خسته شدم و تصميم گرفتم به بلاگ تبديلش كنم.
آرشيو وبلاگ



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید